ilovenafasjoon

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 227 | نویسنده : |

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 10 خرداد 1401 -20:31 نظرات()
بازدید : 240 | نویسنده : |

مزیت این سیستم این است که فضا را اشغال نمی کند و برای یک واحد از کمپرسور استفاده می کند. 3-6 انشعابات کمبود: اسپلیت های کمبود بیشتر برای مصارف تجاری و اداری استفاده می شود. پنل داخلی در سقف کاذب تعبیه شده و دارای یک دریچه در وسط می باشد که در چهار طرف آن چهار دریچه دیگر تعبیه شده است که دریچه میانی هوا را گرفته و چهار دریچه جانبی هوای خنک را به دریچه باز می گرداند. (سرویس کاران با کادری آموزش دیده آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خدمات فنی کولرگازی و سرویس کولرگازی و نصب کولرگازی و تعمیر کولرگازی می باشند.) سرویس کاران در تمامی مناطق تهران آماده ارائه خدمات در کلیه کولرگازی ها از جمله تعمیر کولر گازی نصب کولر گازی با قیمت ارزان و خدمات در محل.

نکات مهم در نگهداری کولر گازی

کولر گازی یکی از ابزارهای مهم و اصلی هر خانه ای است که در روزهای گرم تابستان بدون چنین دستگاه هوشمندی غیر ممکن است! کولر گازی و نصب کولر گازی یکی از کارهایی است که خانواده ها هنگام نقل مکان به خانه جدید انجام می دهند. در واقع نصب کولر گازی باید توسط سرویسکار مجرب انجام شود تا مشکلی پیش نیاید. بنابراین پس از نصب کولر گازی باید نکاتی را رعایت کرد، عملکرد دستگاه و در نتیجه عمر آن را بهتر کرد. در این مقاله می خواهیم نکات مهمی را که در نگهداری از کولر گازی باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه از کولر گازی مراقبت کنیم؟

پس از نصب کولر گازی باید به نکات مهم توجه کنید تا بتوانید سالیان سال از کولر گازی خود استفاده کنید. اولین نکته ای که برای عملکرد صحیح کولر گازی باید در نظر گرفت، سرویس و تعمیر کولر گازی در زمان مناسب است. در صورتی که کولر گازی خود را به تازگی نصب کرده اید، برای مدت زمان مناسبی در چند ماه آینده با یک سرویسکار توصیه می شود. با یک متخصص مشورت کنید و برای سرویس کولر گازی خود زمان تعیین کنید. بیشتر مشکلاتی که در این زمینه پیش می آید به دلیل بی توجهی به تعمیر کولر گازی است. همچنین هنگام کار با کولر گازی به یاد داشته باشید که پنجره های باز را ببندید زیرا در این حالت هوای گرم وارد محیط داخلی می شود و بیشتر نیروی کولر برای خنک کردن این هوا و در نتیجه کمپرسور آسیب دیده و فرسوده می شود. بودن. وقتی فضا خنک شد کولر را خاموش کنید زیرا خنک شدن فضا نه تنها غیربهداشتی نیست بلکه به کولر نیز آسیب می رساند. بنابراین سعی کنید زمانی که گرما در اوج است از کولر گازی استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 6 خرداد 1401 -15:17 نظرات()
بازدید : 188 | نویسنده : |

اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان محل زندگی یک میلیون و 300 هزار شهروند از ملیت های مختلف است و به همین دلیل به زبان های مختلفی مانند عربی، فارسی، گویش فارسی لری، دزفولی، شوشتری و غیره صحبت می شود.

شهر اهواز با 31800 هکتار وسعت یکی از بزرگترین شهرهای ایران (دهمین شهر بزرگ ایران) محسوب می شود. بزرگترین تولیدکننده نفت ایران (شرکت ملی نفت ایران) در اهواز است و شرکت ملی حفاری ایران که بزرگترین شرکت حفاری کشور محسوب می شود نیز در اهواز مستقر است. پرآب‌ترین رودخانه ایران، رود کارون، از کوه‌های بختیاری سرچشمه می‌گیرد که با ورود به اهواز، شهر را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌کند.

اهواز هوای گرم و جوشانی دارد، به خصوص در تابستان ها، اما مناظر فوق العاده زیبایی برای بازدید دارد. از معروف ترین دیدنی های اهواز می توان به چغازنبیل، هفت تپه، شوشتر و شوش اشاره کرد. همه این مناظر در زیر توضیح داده شده است.

اگر شما هم مثل من طرفدار سوغاتی هستید، در اهواز می توانید چیزهای زیادی بخرید همچنین اگر قصد مسافرت به اهواز دارید، بلیط چارتر تهران به اهواز را از سایت آس چارتر با قیمت مناسب خریداری کنید که بیشتر محصولات دریایی هستند. برخی از سوغاتی های اهواز انواع ماهی، خرما، کلوچه خرما، قالی بافی، لباس محلی، پاگ برای طلا و تزئینات دریایی است.

یکی از هیجان انگیزترین و مفرح ترین کارها در اهواز، کرایه قایق در پارک های نزدیک رودخانه کارون و قایقرانی روی آب است. اهواز بر روی رودخانه کارون پل های زیادی دارد، به همین دلیل اهواز را سرزمین پل ها نیز می نامند.
اهواز و سوغاتی های چشم نوازش منتظر شماست. اگر می خواهید این شهر شگفت انگیز را کشف کنید با ما تماس بگیرید. با ما می توانید سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

کجا در اهواز برویم؟

همانطور که در بالا ذکر شد اهواز جاهای دیدنی زیادی در سفر به ایران دارد و نقش مهمی در صنعت گردشگری ایران دارد. بیایید با چغازنبیل شروع کنیم. به عنوان اولین سایت ایران که به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد، دروغ نیست اگر بگوییم چغازنبیل مهمترین دیدنی ایران است. چغازنبیل یکی از زیارتگاه های عیلامی و آخرین دوره ی دیوان است. در حدود 1250 قبل از میلاد توسط پادشاه Untash-Napirisha، به عنوان هدیه ای به خدای بزرگ Inshushinak ساخته شد، نام اصلی آن Dur Untash بود که به معنی "شهر اونتاش" است، اما به جز کشیشان و خدمتکاران، هیچ کس تا کنون در آنجا زندگی نکرده است.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 4 خرداد 1401 -15:7 نظرات()
بازدید : 258 | نویسنده : |


اکنون که با مفهوم کلی محصول آشنا شدید و متوجه شدیم که چه چیزی می تواند برای ما به ارمغان بیاورد و به طور کلی اسکوتر چیست؟ سوال بعدی که با آن مواجه می شویم این است که اسکوتر برقی ارزان را از کجا بخریم و معتبرترین فروشگاه این محصول چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

 

خرید اسکوتر برقی ارزان دیگر یک رویا نیست و شما می توانید به راحتی و با هزینه ای ناچیز با تماس با ما و تماس با مشاورین متخصص ما مشاوره رایگان در پاسخ به این سوالات بیابید و سپس خودتان تصمیم بگیرید. گیرنده با دانش فنی بالا فروشگاه را انتخاب کرده و محصول مورد نظر شما را انتخاب می کند.

اسکوترهای برقی با توجه به اینکه محصولاتی هستند که در آن تکنولوژی الکترونیک و پردازش مکانیکی اتخاذ شده است، پیچیدگی بالایی دارند و در قیمت گذاری آنها محدوده بالایی در نظر گرفته شده است. دلیل افزایش قیمت ها چیست و چه ویژگی هایی به این محصولات اضافه شده است؟ دقیقا مطابق نیاز و سلیقه شما بود که به این ویژگی ها نیاز دارید یا نه.

 

بدیهی است که شرکت‌های سازنده و برندهای پشت این محصولات نیز از قیمت‌گذاری بی‌تأثیر نیستند و برخی از شرکت‌ها به دلیل سابقه طولانی‌تری نسبت به رقبای خود و نام آشنایی که در صنعت پیدا کرده‌اند، قیمت‌هایی دارند. با افزایش نجومی قیمت محصولات شما به این معنی است که اگر دانش آنالیز داشته باشید می توانید با هزینه کمتر محصولی با کیفیت و کارآمدتر تولید کنید.

نماینده معتبر اسکوتر برقی
فروشگاه اینترنتی آریا سی به عنوان نماینده معتبر اسکوتر برقی در تهران و شهرستان ها با سبد محصولات متنوع خود توانسته است رضایت بالای مشتریان و همچنین دستان سودجویان و ذینفعانی را که از این کمبود سوء استفاده می کنند را به خود جلب کند. نماینده معتبر در این زمینه کوتاه تا بالا. با ما همراه باشید و در سری مقالات بعدی اطلاعات بیشتر و به روزتری دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 2 ارديبهشت 1401 -17:46 نظرات()
بازدید : 210 | نویسنده : |

نقش آلمان در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی
آلمان سال گذشته 3.216 میلیارد دلار برای لوازم آرایشی هزینه کرد و چهارمین واردکننده بزرگ این صنعت در جهان شد.

ویژگی های لوازم آرایشی آلمانی
تنها پنج کشور از برند نانو در لوازم آرایشی خود استفاده می کنند که آلمان یکی از آنهاست. استفاده از نانو در محافظت های پوستی مانند کرم ها، لوسیون ها و سرم ها به طور کلی دارای خواصی است که از طریق آبرسانی، تغذیه، رفع چین و چروک، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و تولید کلاژن منجر به جوان سازی و جوان سازی پوست می شود.

در محصولات محافظ مو افزایش حجم، نرمی و استحکام دارد و گاهی اوقات موهای آسیب دیده را نیز ترمیم می کند. نقش فناوری نانو در صنایع آرایشی و بهداشتی مانند خط چشم، لاک ناخن و بالم لب به طور کلی ایجاد ماندگاری بالا، مرطوب کردن و تغذیه پوست و رفع چین و چروک است.

در صنعت اصلاح صورت، خواصی مانند افزایش سرعت خنک شدن صورت برای کاهش التهاب ناشی از اصلاح، افزایش رطوبت پوست، نرم کننده و شاداب کننده پوست و کاهش ناخالصی های پوست وجود دارد. آلمان تنها کشور تولید کننده انواع ژل های اصلاح و پس از اصلاح در بانک محصولات نانو می باشد.

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی آلمانی
برند میبلین نیویورک
برند Maybelline پیشرو در صنعت لوازم آرایشی زیبایی است که در بیش از 100 کشور در سراسر جهان عرضه می شود. میبلین نیویورک با هدف ارائه لوازم آرایشی مقرون به صرفه با نوآوری و در دسترس بودن برای همه زنان و شامل یک قرن تجربه و خلاقیت است. برند Maybelline در سال 1914 توسط توماس لیل ویلیام تأسیس شد و در سال 1996 توسط L'Oreal خریداری شد و در سال 2001 به Maybelline، نیویورک تغییر نام داد.

برند یورن
یکی از محبوب ترین و موفق ترین برندهای آلمانی، شرکت برند Jorn می باشد که دارای چندین خط فعال در تولید لوازم آرایشی و همچنین محصولات مراقبت از مو می باشد و چندین سال است که با کیفیت بالا توانسته مشتریان زیادی را در این زمینه جذب کند. و قیمت مناسب محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کند. برند یورن توانسته است انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند خط چشم، خط چشم، ریمل و رژ لب را بسته به سلیقه و انتظارات مخاطبان وارد بازار کند و با تایید وزارت بهداشت و داشتن برچسب اصالت می توانید خرید مطمئنی از این برند معروف آلمانی داشته باشید. خرید لوازم آرایشی Yoren

برند نیوا
نیوا یک برند آلمانی شناخته شده است که بیش از 100 سال سابقه و فعالیت در زمینه محصولات پوست، مو و سلامت دارد و حضور خود را در 200 کشور جهان تجربه کرده است. این برند با افزودن اسانس هایی با رایحه پرتقال، پرتقال، گل رز و یاس به سرعت محبوب شد و امروزه توانسته است یکی از معتبرترین برندها باشد. کیفیت محصولات نیوا به قدری بالاست که تمام نیازهای پوست شما را برآورده می کند و با محصولات مقرون به صرفه، ساده و طبیعی شناخته می شود. در گذشته محصولات نیوا عمدتاً مشتریان خانم را هدف قرار می داد و شامل انواع کرم ها، شامپوها، لوسیون ها و تونرها می شد. اما در سال‌های اخیر، این برند کمپین‌هایی را راه‌اندازی کرده است که بیشتر مردانه هستند که اولین آن محصول مومیایی کننده پس از اصلاح صورت بود.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 31 فروردين 1401 -18:56 نظرات()
بازدید : 227 | نویسنده : |

گذاشتن شارژر به دیوار و روشن کردن آن باعث هدر رفتن انرژی می شود.
نادرست (خوب، شاید کمی)

با شارژرهای تلفن و سایر کابل‌های «گنگ» که فقط یک سیم دارند، اگر دستگاهی به برق وصل نباشد، احتمالاً اصلاً انرژی مصرف نمی‌کنند. به آن متصل شده است - اینها کمی هوشمندتر هستند زیرا اغلب مقدار کمی انرژی می گیرند در حالی که اساساً منتظر هستند تلویزیون یا دستگاه دیگری از حالت آماده به کار بوت شود. در گذشته، مصرف انرژی این دستگاه ها تا 10 درصد از قبض انرژی یک خانوار متوسط ​​بود، اما تغییرات اخیر مقررات به این معنی است که این دستگاه ها اکنون مقدار نسبتاً کمی انرژی مصرف می کنند.

قبل از شارژ مجدد باید اجازه دهید باتری تا 0 درصد کاهش یابد.
نادرست

به طور عجیبی، باتری ها زمانی که کاملاً شارژ یا کاملاً خالی می شوند، تحت بیشترین فشار قرار می گیرند. نقطه شیرین واقعی برای باتری 50 درصد شارژ است، به این معنی که نیمی از یون های لیتیوم متحرک آن در لایه اکسید لیتیوم کبالت و نیمی دیگر در لایه گرافیت هستند. این تعادل کمترین فشار را به باتری وارد می‌کند و تعداد چرخه‌های شارژی را که می‌تواند قبل از تخریب آن تحمل کند، افزایش می‌دهد.

بنابراین واقعاً، اگر بسیار مشتاق بودید باتری خود را تا زمانی که ممکن است زنده نگه دارید، باید شارژ آن را بین 20 تا 80 درصد نگه دارید. این بدان معناست که تا حد ممکن زمان کمتری را با مقدار زیادی یون لیتیوم که در هر دو لایه فشرده شده است صرف می کند، وضعیتی که باعث می شود لایه ها منبسط شوند و فشار فیزیکی بر آنها وارد شود. گریفیث می‌گوید: «اما اگر این کار را انجام می‌دادید، هر بار که از آن استفاده می‌کردید، فقط نیمی از شارژ را دریافت می‌کردید. شاید نه، پس.

شارژ بیش از 100 درصد به باتری شما آسیب می رساند.
درست است (اما نه به دلیلی که شما فکر می کنید)

این یکی از نزدیک با افسانه فوق مرتبط است. شارژ کردن تلفن به‌گونه‌ای که در طول شب 100 درصد بماند، خبر خوبی برای باتری نیست، اما این به این دلیل نیست که شما بیش از توان آن شارژ می‌کنید. مکانیزم «شارژ قطره ای» پس از اینکه گوشی به 100 درصد شارژ رسید، شارژر را قطع می کند و تنها زمانی شارژر را شارژ می کند که کمی پایین بیاید.

باتری اصل موبایل میخوای به فروشگاه فونی شاپ مراجعه کنید.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 29 آذر 1400 -1:36 نظرات()
بازدید : 272 | نویسنده : |

زمانی که همه با بیل به دنبال گنج بودند، عده‌ای فهمیدند که ساخت بیل می‌تواند سود خوبی برای آنها داشته باشد، پس شروع به ساخت بیل کردند و آنها را به افرادی که دنبال گنج بودند می‌فروختند.

این ماجرا همچنان ادامه دارد، اما دیگر بیل در کار نیست، این بار سایت‌ها در تلاش هستند تا با تولید محتوا رشد کنند و درآمد بیشتری داشته باشند، و عده ای با تهیه محتوا برای این افراد درآمد خوبی دارند.

ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند.

 

کسب درآمد از تولید محتوا و نویسندگی دقیقا چطوریه؟

در این روش شما برای سایت دیگران محتوا تهیه می‌کنید و در ازای آن پول دریافت می‌کنید، در واقع شما نویسندگی می‌کنید و با تولید محتوای متنی پای کامپیوتر در منزل یا حتی در محل کار کارفرما، پول دریافت می‌کنید.

شاید تصور کنید که مدیران سایت‌ها خودشان محتواها را تولید می‌کند، بله در برخی سایت‌های کوچکتر موسس سایت خودش محتواها را هم تولید می‌کند، اما در سایت‌ها کمی بزرگتر نیاز به نویسنده برای تولید محتوا وجود دارد. ( برخی از مطالب سایت ما را هم نویسندگان دیگر برای ما نگارش کرده اند).

 

کسب درآمد از تولید محتوا چقدر درآمد دارد؟

اینکه شما چقدر از تولید محتوای متنی یا همان نویسندگی درآمد کسب می‌کنید به دو فاکتور اصلی بستگی دارد.

فاکتور اول این است که شما چند ساعت در روز وقت می‌گذارید؟ مسلما هرچه بیشتر کار کنید مطالب بیشتری می‌نویسید و پول بیشتری هم دریافت می‌کنید.

فاکتور دوم این است که شما چقدر در این کار مهارت دارید، یعنی نوشته‌های شما از نظر کیفی در چه سطحی قرار دارند؟ مسلما هرچه مطالب شما کیفیت بالاتری داشته باشند، نرخ دستمزد شما هم بالاتر می‌رود.

اما به طور معمول درآمد نویسندگان در حال حاضر چیزی حدود ۲ الی ۶ میلیون تومان است که البته نویسندگان خیلی حرفه‌ای تر یا سرپرست‌ نویسندگان مبالغ خیلی بالاتری را هم دریافت می‌کنند.

منبع: http://ronaaq.com/


می پسندم نمی پسندم

شنبه 15 دی 1399 -19:30 نظرات()
بازدید : 299 | نویسنده : |

آسم باعث می شود که مسیرهای تنفسی ریه ها و نایژک ها دچار التهاب مزمن شوند و باعث تنگی نفس شوند.

گاهی اوقات به راحتی فراموش می کنیم که آن چه می خوریم می تواند به صورت مستقیم بر شدت یا حتی شکل گیری یک مشکل سلامت یا بیماری در بدن ما اثرگذار باشد. بدون تردید، آسم یکی از این موارد محسوب می شود و اگر واکنش آلرژیک به برخی انواع غذاها وجود نداشته باشد، رژیم غذایی به طور معمول آخرین چیزی است که افراد مبتلا به آسم درباره آن فکر می کنند.

بدن سالم‌تر انعطاف پذیری بیشتری دارد، از التهاب کمتری رنج می برد و احتمال واکنش های نامطلوب به محرک های محیطی که زمینه ساز آسم می شوند، در آن کمتر است. در نتیجه، مواد غذایی مصرفی شما می توانند به بهبود شدت و تکرر علائم آسم کمک کرده یا آنها را تشدید کند.

آسم چیست؟

به بیان ساده، آسم شرایطی است که در آن مسیرهای تنفسی ریه ها (نایژک ها) از التهاب مزمن رنج می برند. برخی محرک ها، از فردی به فرد دیگر متفاوت هستند، موجب تورم نایژک ها و پر شدن آنها با مخاط می شوند. به طور همزمان، عضلات موجود در این مسیرها منقبض می شوند که محدودیت بیشتر در تنفس را به همراه دارد.

با توجه به مکانیسم هایی که در پس حملات آسم قرار دارند، علائم معمول شامل تنگی نفس، سرفه، خس خس سینه، احساس فشردگی قفسه سینه و دشواری در صحبت می شوند. یک حمله اسم می تواند سریع و ناگهانی شکل گرفته یا به تدریج طی چند ساعت یا حتی چند روز رخ دهد.

در شرایطی که دلیل دقیق شکل گیری آسم همچنان نامشخص است، برخی محرک ها می توانند زمینه ساز اغاز آن شوند.

در بیشتر موارد، آسم به واسطه واکنش آلرژیک به یک عامل خارجی، مانند موارد زیر رخ می دهد:

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 2 مرداد 1399 -2:51 نظرات()
بازدید : 278 | نویسنده : |

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -2:17 نظرات()
بازدید : 294 | نویسنده : |

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -2:17 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 16